From Zero to Hero :) kompletuje zespol do tworzenia gier

Nieznany11.03.2005 16:39:23
#

Witam!

Poszukuje Ludzi ktorzy chca wziac udzial w tworzeniu gry i pozniejszym jej wydaniu ( oczywiscie ). Aktualnie jestem tylko ja ( programista ), docelowy zespol nie moze przekroczyc 10 osob wiec kazdy bedzie musial pokazac co potrafi i caly zespol ( w miare tworzenia bedzie glosowal " demokratycznie" czy przyjac danego delikwenta czy nie ).

Jest kilka rzeczy ktore tzeba wziac pod uwage odpisujac na moj post:

• primo, projekt trzeba potraktowac jak najbardziej powaznie a nie jak hobby, jezeli maja byc z tego jakies profity;

• secundo jest to ciezka praca i jezeli ktos nie jest wytrwaly to nie ma sensu zglaszanie swojej kandydatury;

To czym sie zajmie zespol zostanie podjete po jego skompletowaniu, na tzw. "walnym zgromadzeniu aukcjonariuszy" :), jedyna moja sugestia jest termin pierwszego projektu nie dluzszy od roku czasu, ma to swoje racje...

A oto mala ( tylko sugestia ) kto jest potrzebny: - 2 programistow (oprocz mnie); - 3 - 5 grafikow ( max 1 osoba - G2D, min 3 osoby max 4 osoby G3D ); - 1 muzyk; - 1 - 2 scenarzystow ( ludzi z wyobraznia

Nieznany11.03.2005 22:55:02
#

A tak z czystej ciekawości, jaka to będzie gra o czym :) troszke więcej informacji nie zawadzi.

piko8408.07.2005 18:20:19
#

3D obiekty martwe jeśli cie interesuje to skrobnij wiadomość. I popieram KamiKaze skrobnij coś wiecej o projekcie.

Quallior30.08.2005 18:53:32
#

Witam...

Terz interesuje sie towrzeniem gier i chciałbym sie więcej dowiedzie o tym zbieraniu ekipy...głównie chodzi mi o to gdzie zamierzacie pracować... i czy nie jest zapóżno...

Marscezar17.09.2006 19:18:02
#

Witam, jestem gotowy uczestniczyć w programie - jako scenarzysta, reżyser oreaz ew. inwestor jak potrzeba.

Jeżeli jesteś serio zainteresowany to napisz lub zadzwoń 602578364 (czasami nie odbieram)

Pozdrawiam M.

$$(a+b)^n=\sum_{k=0}^n{n\choose k}a^k b^{n-k}$$

Kontakt