Pomocy!!

Nieznany27.02.2007 19:43:04
#

Witam, jestem tu nowy. Trafiłem na tą stronę szukając materiałów o Linuxie, chce się przeżucić całkowicie ale nie mam zbytnio doświadczenia (trochę bawiłem się na Mandrake 10.1 przez miesiąc ale zdenerwowałem się bo nie dałem sobie rady z instalacą sterownikół do grafiki GForce FX 5200 a chciałem mieć choć jedną normalną grę). Szukam dystrybucji dla siebie ale nie wiem co wybrać czytałem tu na forum i trochę w necie zrobilem sobie też ten test oto ego wyniki:

1. Slackware Linux
  2. FreeBSD
  3. Gentoo Linux
  4. SUSE Linux
  5. PLD Linux